Jak nakupovat
1. Posíláte hračky, kostky a podložky na dobírku, kolik stojí poštovné a balné?
Ano, vše posíláme na dobírku, poštovné je 200 Kč, na Slovensko 350 Kč a při objednávce nad 3000 je zdarma. Balné neúčtujeme, posíláme Českou poštou. Ceny jsou konečné, nejsme plátci DPH. Vše je řádně zabalené spolu s účtenkou – fakturou. Kostky, kapsáře a podložky vám zašleme na vaši adresu po obdržení vaší objednávky s adresou doručení. Objednávku můžete učinit v našem e-shopu. Obal není součástí výrobku a kostky, podložky a hračky musí vybalovat dospělá osoba. Objednané zboží si můžete převzít i osobně a bez poštovného. Odběr je možný pouze v naší dílně na adrese: Bezměrov 115 po telefonické domluvě.
2. Platby bankovním převodem
Platba na učet – pošleme daňový doklad s údaji k platbě. K ceně za zboží připočteno poštovné ve výši 150 Kč. Na Slovensko 280 Kč.
U objednávek nad Kč 3.000 poštovné neplatíte.
3. Jak se dají kostky skladovat?
Kostky se dají skladovat například naskládané na sebe u zdi, tvoří tak barevnou zeď a je to zároveň dekorace, nebo z nich můžete udělat postel.
Z kostek se dají zafixovat I různé druhy nábytku, takže ani nepůsobí dojmem, že jsou uskladněny. Umisťovat by se měly na suché místo.
4. Jaká je jejich údržba?
Z kostek můžete sejmout obal rozepnutím zipu a ten pak vyprat v pračce na 30 °C. Kapsáře a hračky se perou celé. Koženkové kostky lze omýt houbou.
5. Je možné se na kostky podívat?
Ano, je možné se na ně podívat na naší kontaktní adrese, nebo i po domluvě přijedeme a kostky předvedeme. Je třeba schůzku individuálně domluvit.
6. Použití kostek, jejich variace, je možné získat někde návod?
Ano, návod na skládání měkkých kostek Tojatoy dodáváme ke kostkám, nebo je ho možné stáhnout.
7. Máte osvědčení o nezávadnosti látek?
Ano, máme certifikáty o nezávadnosti látek. Výrobek je vyroben v České republice, materiály mají osvědčení o nezávadnosti. Hračky, kapsáře, podložky a kostky Tojatoy splňují normu o bezpečnosti hraček ČSN EN 71-1.
8. Kde je možné objednat hračky?
Hračky, kostky a podložky je možné objednat v našem e-shopu nebo mailem.
9. Jaké je použití kostek v dětském pokoji?
Z kostek můžete dělat ohrádky na lezení, když je dítě malé a batolí se. Pak když se začíná učit chodit, můžete dělat ohrádky jako vymezení prostoru na chození. Děti od tří let mohou z kostek stavět překážkové dráhy, domečky, bunkry a hrát hry. V pozdějším věku, když už si moc nehrají, se z kostek dá udělat pohovka, křeslo, nebo postel či knihovna, ale možná vás napadne ještě něco. Stavebnice roste s dítětem, nezestárne, a tak je možné ji využít v interiéru různým způsobem až do dospělosti dětí.
10. V čem spočívá psychologický přesah kostek?
Měkké tvary působí na dětskou psychiku uklidňujícím dojmem. Barvy jsou optimistické, vyvolávají dobrou náladu.
11. Co na kostky říkají designeři, bytoví architekti?
Jasné čisté barvy kostek a jejich tvar, který umožňuje spoustu variant skládání při své jednoduchosti velkou měrou rozvíjí dětskou kreativitu. Děti mohou vymýšlet stavby, které jim daný materiál umožňuje. Tím se zajímají o prostor kolem sebe a jeho řešení. Přemýšlejí nad řazením hmoty, umístěním otvorů ve stavbě atd. Tímto se jim rozšiřují obzory prostorového vnímání a náhledu na svět.
12. Didaktické využití kostek a podložek?
Na kostkách je možno cvičit poznávání čísel a písmen při jejich stavění, dále u hraní divadla se rozvíjí u dětí spolupráce a kreativita, veřejný projev. Při procházení bludištěm a vedení jednoho dítěte druhým se rozvíjí sociální cítění, pomoc druhému atd. Při hře na obchody mají děti spolu komunikovat, vytvářet situace, přemýšlet o nich.
13. Proč je na kostkách taková barevnost?
Kostky můžete stavět ve variacích teplých barev a nebo studených a tak dětem vysvětlovat, které barvy to jsou. Sledovat, jak barevnost promění výsledný dojem ze stavby.
14. Proč je v sadě zrovna takový počet kostek?
Počet kostek ve velké a malé sadě je uzpůsobený tomu, aby se z nich dalo postavit co nejvíce objektů, her a nábytku.
15. Za jak dlouho po objednávce je dostaneme?
Kolem 10 dní, závisí to na počtu zakázek. Je možné se individuálně domluvit. Pokud je vaše objednávka vázána ke konkrétní události (Vánoce, narozeniny atp.), prosíme o uvedení termínu dodání do poznámky k objednávce. Pokusíme se udělat maximum. V případě, že jste neobdržel potvrzující e-mail objednávky, nebo jste neobdrželi objednané zboží do deseti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, kontaktujte nás.
16. Jak můžu zrušit objednávku?
Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že jste se unáhlili a zboží nechcete, informujte nás prosím neprodleně. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.
17. Chci zboží reklamovat
Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte originál naší faktury a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje. E-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošlete Českou poštou bez dobírky na naši adresu. Po obdržení reklamace vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení.
18. Chráníte mé osobní údaje?
Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vaší osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na Tojatoy důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ.